Initiering

OTG West Europe Association’s mål er at skabe et forum, hvor Nu Skin distributører med fælles interesser kan drage nytte af hinandens indsats. Takket være et system af fælles ensrettede præsentationer og træningsmateriale kan alle opnå mere end det ville være muligt individuelt.

af foreningen OTG

Ofte stillede spørgsmål

Fordi vi ønsker at være organiseret på en stærk og gennemskuelig måde. Vort mål er fortsat at udvikle nye og bedre værktøjer for alle distributører som bygger forretning i vesteuropa.

Fordi ingen penge skal ende i lommerne på enkelte distributør. Eventuelt overskud bliver geninvesteret i udviklingen af OTG WE.

Alle distributører kan deltage så længe de overholder OTG’s etiske retningslinjer

Per definition skabes en organisation med det formål at servicere dets medlemmer. Derfor er alle materialer, serviceydelser og events kun for medlemmer.

Vi vil sikre, at alle kan drage fordel af det vi laver. Af den grund har OTG WE besluttet at tilbyde gratis medlemsskab til alle distributører som bruger vort system (webside, materialer og events osv.).

Registrer her for at sikre at du ikke går glip af vort tilbud.

Vi ser frem til at modtage din registrering.

Det er gratis!

We would like to hear from you! By sharing your opinions, your ideas and needs with us you will allow us to give you even better support and tools for your business building.

OTG WE udvikler, designer og trykker materialer for at understøtte din forretningsudvikling.

OTG WE organiserer større events hvert år, så som Sucess Summit & Convention Summit.

OTG WE leverer web-serivces i 14 vesteuropæiske lande. 10 sprog er tilgængelige idag, og flere er på vej!

Vores web-services inkluderer regelmæssige webinarer med erfarne ledere, en download sektion med alt materiale, mailing liste, kom igang og meget mere.

Registrer

How do I join the association?

click here to join. (It is free).

Why become an Active Contributor?

Many new projects and better tools & services are on the way and others are on the waiting list. Our team is small and our resources limited and any additional funds will be used to speed up the process and improve the quality of our services.

An OTG WE Active Contributor is a person who has clearly committed to follow OTG Code of Conduct, but who has also decided to contribute financially to OTG West Europe growth and development. They have made a commitment to personally donate at least 10 Euros per month.

Take action: click below to become an Active Contributor now!

I would like to contribute with:

Become a VIP Contributor

An OTG WE VIP Contributor is a person who has clearly committed to follow OTG Code of Conduct, but has also decided to contribute financially to OTG West Europe growth and development. They have made a commitment to personally donate at least 50 Euros per month.

OTG WE VIP Contributors will receive a special certificate.

Each year when a Contributor has completed the requirements, a new certificate will be sent to recognise the number of full years they have been a VIP Contributor (One year, Two year, Three year Contributor, etc).

OTG WE VIP Contributors receive benefits according to their contribution level.

I would like to contribute with:

Sponsorer

OTG West Europe Association Contributors

Følgende liste viser alle de medlemmer der har ydet financielt bidrag gennem hele året.
Ved årets udgang opdaterer vi denne liste. Hvis du bliver en Aktiv bidragsyder eller VIP bidragsyder nu, vil dit navn blive nævnt i det næste nyhedsbrev samt på denne webside i slutningen af året.

VIP bidragsydere

AKTIVA BIDRAGSGIVARE

FRIVILLIGT OVERSÆTTER-TEAM

A huge thanks to all OTG WE Association contributors!