OTG West Europe ry:n tavoite on luoda ympäristö, missä Nu Skin jakelijoiden yhteiset tavoitteet voidaan hyödyntää tukemaan toistemme ponnisteluja, kiitos yhtenäisten esitysten ja koulutusten jokainen voi saavuttaa enemmän kuin mitä olisi mahdollista yksinään.

Liity OTG:hen

Usein kysytyt kysymykset

Koska haluamme toimia organisoidusti tehokkaasti ja avoimesti. Tavoitteemme on edelleen kehittää uusia ja parempia työkaluja kaikille Länsi-Euroopassa liiketoimintaa harjoittaville jakelijoille.

Raha ei mene kenenkään yksittäisen jakelijan taskuun. Mahdollinen ylijäämä sijoitetaan uudelleen tukemaan kehittämistä OTG WE.

Kuka voi liityä ?

Määritelmän mukaan yhdistys on luotu tuottamaan palveluja jäsenilleen. Siksi kaikki materiaalit, palvelut ja tapahtumat onvat vain jäsenille.

Haluamme varmistaa, että kaikki voivat hyötyä siitä, mitä teemme. siksi me OTG:ssä olemme päättäneet tarjota jäsenyyden ilmaiseksi kaikille jakelijoille, jotka käyttävät meidän tukijärjestelmää (www, materiaalit ja tapahtumat jne.)

Rekisteröidy täällä varmistaaksesi, ettet menetä mitään, mitä voimme tarjota.

Odotamme saavamme rekisteröintisi.

Se on ilmaista.

Tahtoisimme kuulla sinusta! Jakamalla mielipiteitä, ideoita ja tarpeita kanssamme voimme antaa teille parempaa tukea ja työkaluja oman liiketoiminnan kehittämiseen.

Me OTG:ssä suunnittelemme ja painatamme materiaalit kehittääksemme liiketoimintaasi.

Me OTG:ssä organisoimme vuotuiset tapahtumat kuten Success Summit & Convention Summit.

Me OTG:ssä tarjoamme verkkopalveluja 14 Länsi-Euroopan maassa. 10 kieliversiota on nyt käytössä ja lisää on tulossa !

Web-palveluihin kuuluu kokeneiden johtajien pitämät säännölliset webinaarit, kaikkien materiaalien download-osio, postituslistat, kuinka aloitan sekä paljon muuta.

Rekisteröinti

Kuinka liityn yhdistykseen ?

klikkaa tästä liittyäksesi. ( Se on ilmaista).

Miksi ryhtyä aktiiviseksi tukijaksi

Monet uudet hankkeet ja välineet ovat työn alla ja osa työlistalla. Tiimimme on pieni ja meillä on rajalliset resurssit.Ylimääräiset varat käytetään nopeuttamaan kehitysprosesesseja sekä parantamaan palvelumme laatua.

OTG WE:n aktiivinen tukija on henkilö, joka on selkeästi sitoutunut OTG:n pelisääntöihin ja on myös päättänyt tukea OTG West Europe’n kasvua ja kehittymistä. He ovat henkilökohtaisesti sitoutuneet tukemaan toimintaa vähintään 10 eurolla kuukaudessa.

Haluaisin antaa:

Tule VIP- tukijaksi

OTG WE:n VIP– tukija on henkilö, joka on selkeästi sitoutunut OTG:n pelisääntöihin ja on myös päättänyt tukea OTG West Europe’n kasvua ja kehittymistä. He ovat henkilökohtaisesti sitoutuneet tukemaan vähintään 50 eurolla kuukaudessa.

OTG WE VIP– tukijat saavat erityisen todistuksen.

Joka vuosi, kun tukija on täyttänyt vaatimukset, hänelle lähetetään sertifikaatti , mistä ilmenee montako vuotta hän on ollut VIP- tukija( yksi vuosi, kaksi vuotta, kolme vuotta tukijana jne)

OTG WE VIP– tukijat saavat etuja lahjoitustason mukaan.

Haluaisin antaa:

CONTRIBUTORS

Lahjoittajat Asso OTG West Europe

Tässä listassa kaikki tänä vuonna rahaa lahjoittaneet henkilöt.
Listaa päivitetään aina vuoden lopussa. Jos ryhdyt aktiivilahjoittajaksi tai VIP lahjoittajaksi, nimesi mainitaan seuraavassa uutiskirjeessä ja tällä nettisivulla vuoden lopusta alkaen.

VIP lahjoittajat

Aktiiviset lahjoittajat

Vapaaehtoiset kääntäjätiimit

Suurkiitos kaikille OTG WE järjestön tukijoille!